شفاآنلاین-گاهی با اصول همـیشکی امکان پذیر نیست و یـا اینکه با سختی و دشواری همراه است. نحوه تلمبه زدن مرد روی زنان موقعیت های اضطراری، نحوه تلمبه زدن مرد روی زنان رابطه مخصوصی را مطالبه مـی کند کـه مـی توان با استفاده از پوزیشن های مناسب هر یک از آن موقعیت های خاص، از رابطه موفق، شاد و لذت بخش برخوردار شد. نحوه تلمبه زدن مرد روی زنان درون این یـاداشت بـه برخی از وضعیت های اضطراری اشاره مـی کنیم.

وضعیت ویژه یک (برای ایجاد ارگاسم درون زن)

این حالت از نزدیکی، به منظور همـه افراد بالخص به منظور بانوانی کـه دیر بـه ارگاسم مـی رسند، پیشنـهاد مـی شود. درون این روش، مرد بر روی زمـین دراز مـی کشد و زن درون بالا قرار مـی گیرد، دستان مرد کاملا آزاد هست و مـی تواند قسمت های مختلف بدن زن را لمس کرده، ماساژ داده و یـا فشار دهد. بسیـاری از زنان بـه هنگام کورس ، از مکیده شدن و یـا از فشار نوک ها کـه درد شیرینی برایشان بـه همراه دارد، احساس خوبی بدست مـی آورند. بـه همـین منظور، بهتر هست مرد، با دستان خود یکی و یـا هر دو زن را مالش داده و یـا لبها و زبان او را بمکد و ببوسد و یـا آن کـه انگشتان خود را درون اختیـار زن قرار داده که تا با لمس و یـا آنـها حس شیرین و لذت بخشی درون وی ایجاد شود.

از سوی دیگر، مرد با قرار دستان خود بر روی زن و با فشار بـه سمت پایین نـه تنـها مـی تواند با قدرتی بیشتر را انجام دهد و نفوذ را عمـیق تر نماید بلکه درون کنترل ارگاسم نیز شرکت مـی کند. درون این حالت، زن نیز مـی تواند با حرکات موجی کمر خویش، باعث حرکت آسان آلت درون داخل خود شده و نقطه جی را تحت تاثیر قرار دهد؛ بدین صورت رسیدن بـه ارگاسم برایش راحت تر و سریع تر مـی شود.

برای دلپذیری بیشتر این حالت و کمک بـه زن به منظور رساندن او بـه اوج لذت ، مرد مـی تواند علاوه بر تحریوازش نقاط حساس بدن زن، از کلمات و عبارات خوشایند، لذت بخش و جذابی چون " خوشگل من"، "زیباروی من" ، "خوش اندام"، "خیلی دوست دارم"، " با تو را خیلی دوست دارم" و... استفاده کند.

این حالت از مخصوص زوجینی هست که تمایل بـه بارداری ندارند و وظیفه جلوگیری بر عهده مرد است. زن روی زمـین بـه پشت دراز مـی کشد و یکی از پاهای خود را با زاویـه 90 درجه روی زمـین قرارداده و دیگر پایش را نیز تقریبا با همان زاویـه درون اختیـار مرد قرار مـی دهد
وضعیت ویژه دو (جلوگیری از بارداری)

این حالت از مخصوص زوجینی هست که تمایل بـه بارداری ندارند و وظیفه جلوگیری بر عهده مرد است. زن روی زمـین بـه پشت دراز مـی کشد و یکی از پاهای خود را با زاویـه 90 درجه روی زمـین قرارداده و دیگر پایش را نیز تقریبا با همان زاویـه درون اختیـار مرد قرار مـی دهد. مرد با استفاده از بازوان خود مـی تواند پای زن را درون همان وضعیت نگه دارد و یـا آن کـه با توجه بـه انعطاف کمر و بدن، زن مـی تواند پای سمت موافق را کاملا باز کرده و آن را بـه روی شانـه مرد قرار دهد.

در این حالت، زن فعالیت شدیدی ندارد ولی مـی تواند بـه هنگام کورس ، با استفاده از دستان خود، کمر مرد را نوازش داده و احساس لذت و خوشایندی را بـه او القاء نماید. همچنین زن مـی تواند دست آزاد و رهای خود را بر روی و یـا ران مرد قرارداده و با ضربه زدن و یـا با فشار و تکان آن،همگام با کلام و یـا بی هیچ ارتباط کلامـی، رابطه را کنترل کرده و به مرد بفهماند کـه مـیزان سرعت و نفوذ او درون چه حدی هست و درون چه حدی مـی تواند باشد.

در این حالت، مرد نیز مـی تواند با حرکت رفت و برگشتنی (تلمبه زدن) و همچنین حرکت موجی کمر خود، آلت خویش را موازی با جهاز زن تنظیم کرده و نفوذ عمـیق تر و بهتری داشته باشد.

کیفیت معاشقه و عشق بازی درون این حالت، حداکثر هست و مرد بـه درصد بالایی از نقاط حساس بدن زن و اندام او دسترسی دارد. صورت، ها و بخش بالایی بدن زن کاملا درون اختیـار مرد هست ، بـه طوری کـه مـی تواند بـه راحتی آنـها را تحریک کند و در لحظه ارگاسم نیز بدون قطع شدن ریتم، زن را درون آغوش گرفته و ارگاسم به منظور او شیرین تر نماید.

مردانی کـه وظیفه جلوگیری از بارداری بـه روش "خروج آلت از ، قبل از انزال" را برعهده دارند، مـی توانند از این روش استفاده کنند چون درون این وضعیت ، درست درون لحظه بحرانی ، بـه راحتی مـی توان از همسر جدا شد.

 
وضعیت ویژه سه (روشی مخصوص به منظور باردار نمودن زن)

در این نوع ، زن بـه پشت مـی خوابد، پاهایش را بـه طور آزاد باز مـی کند، مرد نیز بـه گونـه ای کـه بدنش با بدن زن ، زاویـه ای 60 درجه تشکیل دهد، بـه پهلو مـی خوابد. سپس زن پایی را کـه نزدیک مرد هست بلند کرده و بر روی رانـهای مرد تکیـه مـی دهد، درون این حالت، مرد نیز خود را بـه زن نزدیک تر کرده و پای دیگرش را بـه سمت دو ران خود مـی کشد و به آهستگی عمل نزدیکی را آغاز مـی کند. درون هربار رفت و برگشت با همان ریتم آهسته سعی مـی کند را عمـیق تر کند.

در این حالت، بخاطر تماس بسیـار زیـاد اعضای ی و ران ها با یکدیگر، عمل عمـیق و کامل هست و احتمال باردار شدن زن افزایش مـی یـابد.
 

آموزش رابطه ,آموزش رابطه اضطراری,بهترین روش ارگاسم,بهترین روش


وضعیت وِیژه چهار ( مخصوص زنان باردار)

چگونگی انجام رابطه درون زمان بارداری بسیـار حائز اهمـیت هست ، کوچکترین فشار بر شکم نـه تنـها به منظور مادر ناراحت کننده هست بلکه به منظور جنین مضراتی نیز بـه همراه دارد. بهترین شیوه نزدیکی درون زمان بارداری این چنین هست که زن بـه پشت بخوابد و مرد بـه گونـه ای معبر روی زن قرار گیرد بدین صورت کـه پاهای مرد درون کنار صورت زن و برعپاهای زن درون کنار صورت مرد قرار گیرد. زنان پاهای خود رابه اندازه کـه برایش مقدور هست باز مـی کند و مرد آلتش را داخل مـهبل نموده و با حرکات موجی کمر آن را هدایت مـی کند. حرکات حتما بسیـار آرام و با احتیـاط انجام شود و با احساس کوچکترین درد و ناراحتی از جانب زن خاتمـه یـابد. نزدیکی بـه این روش نـه تنـها فشاری بـه شکم زن وارد نمـی کند بلکه زن و شوهر مـی توانند با ماساژ، لمس، بوسیدن و یـا ساق و انگشتان پا یکدیگر را تحریک کنند.

 
وضعیت ویژه پنج (مخصوص مردان بیمار )

این روش به منظور مردان بیمار بالخص مردانی کـه در ناحیـه کمر و لگن دچار مشکل هستند، کاربرد بسیـاری دارد. درون این وضعیت، مرد بر روی کمر مـی خوابد و زن با پاهای باز بـه طوری کـه کف پاها کاملا بر روی زمـین و ساق ها چسبیده بـه ران مرد است، روی مرد قرار مـی گیرد که تا عمل انجام گیرد. درون این حالت، زن و مرد با استفاده از انگشتان دست و پا کـه بر روی زمـین کرده اند آنقدر و کمر خود را بـه سمت بالا و پایین حرکت مـی دهند کـه به ارگاسم برسند.

از جمله معایب این حرکت مـی توان بـه پایین بودن سطح معاشقه و عدم دسترسی بـه نقاط حساس بدن زن و مرد و تحریک آن بخش ها اشاره نمود. مرد صرفا مـی تواند کمر زن را نوازش داده و یـا درون صورت تمایل، هر چند وقت یک بار، با کف دست ضربه ای بـه ران یـا زن وارد نماید.

شووزش انگیز و لذت بخش ناشی از ضربه، باعث جمع شدن و جهاز زن شده، تهییج و تحریک او را نیز بیشتر مـی کند کـه این حالت، عموما بسیـار مورد پسند و مطلوب مردان است.

ارگاسم درون این وضعیت ی به منظور زنان بسیـار لذت بخش هست اما ارگاسم درون این حالت، به منظور مردانی کـه از شیوه "خروج و انزال" بـه منظور جلوگیری از بارداری استفاده مـی کنند، بـه هیچ وجه توصیـه نمـی شود.

 
وضعیت شش (مخصوص بانوان فربه و چاق)

در این حالت ی، زن با قرار یک بالش بزرگ درون زیر خود، بـه پشت مـی خوابد؛ پاها را از هم جدا و دور کرده و مرد درون مـیان پاهای زن خود را جای مـی دهد. سپس زن پاهای خود را بـه دور ران یـا کمر مرد حلقه کرده و یـا آن کـه با کف پایش، ساق های مرد را لمس و نوازش مـی کند. مرد نیز بر روی زن قرار مـی گیرد و ساعدهای خود را درون اطراف بدن زن، روی زمـین قرارداده و از آنـها بـه عنوان استفاده مـی کند که تا تمام وزنش را بـه طور کامل بر روی زن قرار ندهد و به راحتی بتواند عمل را انجام دهد.

در این وضعیت ی، علاوه بر آن کـه مـهبلی بـه راحتی امکان پذیر است، مرد بـه سهولت مـی تواند بـه قسمت حساس و تحریکی زن (لاله گوش، ها، و...)دست یـافته و انـها را بوسیده، مالش داده و یـا گاز بگیرد؛ بدین طریق هست که زن تحریک شده و به اوج لذت و ارگاسم کامل مـی رسد چون بـه هنگام ، تمامـی قسمت های بدن و حتی اعصاب زن متوجه لذتی هست که توسط مرد اعمال مـی شود. درون این حالت، مـیزان لذت 50 بـه 50 بـه نفع هر دو جنس است.

تبیـان

: نحوه تلمبه زدن مرد روی زنان




[اصول رابطه درون مواقع اضطراری - شفاآنلاین نحوه تلمبه زدن مرد روی زنان]

نویسنده و منبع |